تعداد بازدید:۱۷

عشق چیست؟



گروه‌ها : پیش از ازدواج
ناشر : سایه سخن
آخرین بروزرسانی : ۰۷ شهریور ۱۴۰۳
تعداد صفحات : ۲۰۸
قیمت : ۲٬۴۳۰٬۰۰۰ ریال

عشق چیست؟ عاشقی چگونه رخ میدهد؟ آیا عشق و احساس تعلق به دیگری یکباره اتفاق می‌افتد؟ آیا عاشقان همانند هم عاشق میشوند؟ آیا عشق غیر مشروط است؟چگونه میتوان در یک رابطه عاشقانه وارد شد و در آن رابطه ماند؟ آیا ورود به دایره عشق به معنای ازلی و ابدی بودن اقامت در آن است یا عشق هم مانند همه چیز این عالم دچار نقصان و ضعف و رنگ پریدگی میشود؟در این کتاب دکتر ویلیام گلسر روانپزشک شهیر آمریکایی و مبدع تئوری انتخاب به این سوالها از منظرتئوری انتخاب و واقعیت درمانی پاسخ میدهد.

"کتاب عشق چیست؟" اثر ویلیام گلسر حامل پیامی عمیق به هزاران زن و مرد است تا به کمک آن تغییرات مثبتی در روابط شخصی خود ایجاد کنند. این پیام در قالب یک داستان ساده و با جذابیت بالا ارائه می‌شود. دکتر ویلیام گلسر ، در این داستان به این سوال که "عشق چیست؟" از منظر تئوری انتخاب و واقعیت درمانی پاسخ می‌دهد. علاوه بر پاسخ به سوال، گلسر بسیاری از مفاهیم مهم حول مسائل عشق و احساس تعلق و مراوده عشق را به تفصیل توضیح می‌دهد.

کتاب "عشق چیست؟" را دکتر ویلیام گلسر با همکاری همسرش کارلین نوشته است. آنها با ورود به زندگی مشترک به مشکلات مربوط به عشق و رابطه دو عضوی علاقه مند شدند. این علاقه باعث شد کتاب ازدواج بدون شکست و سپس این کتاب را بنویسند. بعد از آن نیز کتاب هشت درس برای زندگی زناشویی شادتر را به نگارش درآوردند. دکتر ویلیام گلسر می نویسد: «قبل از انتشار این کتاب، آن را روی چند خانم مجرد امتحان کردیم. آنها بسیار استقبال کردند و گفتند که چقدر برایشان سودمند بوده است و کاش زودتر از مطالب آن بهره مند می شدند. امیدوارم این کتاب برای روابط آینده شما هم مفید باشد.»

"عشق چیست؟" به طور بالقوه به هزاران زن و مرد پیام عمیقی را منتقل می کند که می توانند از آن برای ایجاد تغییرات مثبت در روابط شخصی خود برای همیشه بهره ببرند. این پیام در یک داستان ساده و با جذابیت بالا ارائه می شود. دکتر ویلیام گلسر، در این داستان به این سوال که "عشق چیست؟" از منظر تئوری انتخاب و واقعیت درمانی پاسخ می دهد. علاوه بر پاسخ به سوال، گلسر بسیاری از مفاهیم مهم مربوط به عشق و احساس تعلق و مراوده عشق را به تفصیل توضیح می دهد.

ارسال با ایمیل: