دپارتمان معنوی مرکز خانواده و طلیعه سلامت برگزار می کند:

روانجو در رمضان نوروزی/۰

دریچه ای روانشناختی به اعمال معنوی
۰۳ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۸:۰۳ کد : ۳۸۳۲۰ آخرین اخبار
تعداد بازدید:۱۹۹
به مناسبت آغاز سال جدید، بخش پادکست مرکز خانواده با نام " روانجو " فعالیت خود را شروع کرد. در اپیزود صفر شما: - چطور میتوانیم بر دنیای روان تسلط پیدا کرد؟ - چطور میتوانیم ترس هایمان را کنترل کنیم؟ - مدیریت مثبت در کنترل روان چیست؟ را می شنوید.
روانجو در رمضان نوروزی/۰

سال های سال روانشناسی و روانشناسان به انسان جوری نگاه می کرد که گویا بعد معنوی روانش غیرفعال است و یا کم اهمیت. اما امروزه یافته های روانشناختی و عصب شناختی نشان می دهد که معنویت در ذهن و زندگی ما حضوری نه تنها پر رنگ، بلکه عمیق و موثر دارد. در این بین بخشی از دنیای معنوی ما با رفتارهای دینیمان پیوند خورده است که در فرهنگ ایرانی-اسلامی کشورمان این پیوند ناگسستنی است. همواره یکی از دغدغه ها و صدالبته علاقه روانشناسان متخصصص در این حوزه این بوده و هست که از ناگفته ها و نکات نابی که در متون و مناجات های معنوی و مذهبی وجود دارد در جهت افزایش و بهبود سطح سلامت روان انسان ها استفاده و با ادبیات روانشناختی خود بیان نمایند. در این زمینه دپارتمان درمان چندبعدی معنوی مرکز مشاوره طلیعه سلامت سالها پیش قدم بوده است و پرونده درخشانی را در کارنامه خود دارد.

https://tsalaamat.ir/

دپارتمان معنوی مرکز خانواده نیز این فرصت را غنیمت شمرد تا در آغاز سال جدید و ماه زیبای رمضان مهمان طلیعه سلامتی ها باشد و شروع فعالیت پادکست روانجو را با این همکاری آغاز نماید.
روانجو یک تیم متشکل از دانشجویان مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره خانواده می باشد که در مسیر جستجوی روان کمک حال شماست و
 توی این مسیر اساتید خوبی هم همراهمان هستند.
در این فصل ما افتخار حضور در کنار دکتر مسعود جانبزرگی، استاد پژوهشگاه حوزه و دانشگاه را داریم.
فصل اول روانجو با عنوان " روانجو در رمضان نوروزی " در 5 اپیزود تهیه و تدوین شده است و تا پایان رمضان شنبه ها منتشر می شود.

همراه خانواده در پیام رسان ایتا و اینستاگرام باشید.
https://eitaa.com/khanevadeclinic
instagram.khanevade_clinic

همراه دپارتمان معنوی طلیعه سلامت در پیام رسان بله و اینستاگرام باشید.
https://ble.ir/god_osp
instagram.god_osp_profjanbozorgi


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: روانجو روانشناسی پادکست رمضان تسلط بر روان کنترل ترس مدیریت مثبت روانشناختی دنیای معنوی مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره خانواده پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

آخرین ویرایش۲۳ فروردین ۱۴۰۳

( ۱ )

نظر شما :

طاهره باقری ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ | ۰۳:۴۸
بسیارعالی