نشست هم‌اندیشی تخصصی اساتید پیشکسوت روانشناسی و مشاوره استان قم برگزار شد:

۱۳ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۰:۰۸ کد : ۳۸۴۳۶ آخرین اخبار
تعداد بازدید:۸۹
نخستین نشست هم‌اندیشی تخصصی اساتید پیشکسوت روانشناسی و مشاوره استان قم برگزار شد.
نشست هم‌اندیشی تخصصی اساتید پیشکسوت روانشناسی و مشاوره استان قم برگزار شد:

نشست هم‌اندیشی تخصصی اساتید پیشکسوت روانشناسی و مشاوره استان قم برگزار شد:

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره، نخستین نشست هم‌اندیشی تخصصی اساتید پیشکسوت روانشناسی و مشاوره استان قم  برگزار شد.

در  ابتدای این نشست دکتر داودی رئیس شورای سازمان نظام روانشناسی و مشاوره استان قم ضمن خوشامدگویی به اساتید پیشکسوت استان و معرفی اعضای شورا و کمیته‌های مختلف، هدف از تشکیل "شورای اندیشه‌ورزان" را استفاده از ظرفیت، تجربه و توانمندی اساتید بیان کرد.

در ادامه نیز اساتید پیشکسوت ضمن تشکر از شورای استانی برای تشکیل این کارگروه (شورای اندیشه‌ورزان) و امیدواری جهت تداوم جلسات هم‌اندیشی؛ دیدگاه‌های خود را درباره مسائل مربوط به مشکلات روانشناسان و مشاوران استان و لزوم برنامه‌های کاربردی و حرفه ای برای حل این مشکلات را بیان کردند و به تبادل نظر پرداختند.

لازم به ذکر است که در این جلسه دکتر علی فتحی آشتیانی رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور، دکتر آقایوسفی بازرس دوره سوم سازمان نظام روانشناسی و مشاوره، دکتر جانبزرگی استاد هیأت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه حضور داشتند و به سخنرانی پرداختند.

برگرفته از سایت سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران
https://pcoiran.ir/news/cat/org/

کلید واژه ها: نشست هم اندیشی اساتید پیشکوست روانشناسی مشاوره مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره خانواده پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

آخرین ویرایش۲۱ تیر ۱۴۰۳

نظر شما :